VALSTYBĖS SIENOS APSAUGOS TARNYBA PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS
Įgyvendinimo laikotarpis: 2012 m. lapkritis
Suteiktos paslaugos: Pateikti 22 vienetai fotoaparatų geriausiai atitinkantys kliento poreikius.
Apie projektą: 2012 m. lapkričio 12 d., vykdant projektą Nr. EGF11/3.1.1-1.1 „Grąžinamų ir išsiunčiamų užsieniečių asmens tapatybės nustatymui reikalingos įrangos nuoma, vertėjų ir teisinių paslaugų įsigijimas" finansuojamą Europos grąžinimo fondo 2011 metų programos lėšomis buvo įsigyti 22 vienetai fotoaparatų.
Valstybės sienos apsaugos tarnyba prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos įsigytus fotoaparatus paskirstys struktūriniams padaliniams, rinktinėms. Nauji fotoaparatai padės greičiau ir efektyviau nustatyti užsieniečių asmens tapatybę.
Iš Europos grąžinimo fondo projektui Nr. EGF11/3.1.1-1.1 „Grąžinamų ir išsiunčiamų užsieniečių asmens tapatybės nustatymui reikalingos įrangos nuoma, vertėjų ir teisinių paslaugų įsigijimas" fotoaparatams skirta 9876,02 Litų.
Europos Sąjungos sprendimu Europos grąžinimo fondas įkurtas 2008-2013 m. laikotarpiui siekiant remti valstybių narių pastangas organizuoti nelegalių imigrantų grąžinimo procedūras, gerinti šių procedūrų koordinavimą ir valdymą visais jo aspektais, visapusiškai laikantis pagrindinių teisių. Taip pat užtikrinti naujų ir inovatyvių priemonių taikymą sprendžiant nelegalių imigrantų grąžinimo klausimus.
Europos grąžinimo fondą administruoja šios institucijos: atsakingoji institucija - Vidaus reikalų ministerija; įgaliotoji ir tvirtinančioji institucija - Centrinė projektų valdymo agentūra.
|
|
ESBO konferencija
Įgyvendinimo laikotarpis: 2011 m. gruodžio mėn. 6 - 7 d.
Suteiktos paslaugos: Biuro ir kompiuterių įrangos parengimas ir priežiūra.
Sprendimo privalumai: 2011 m. gruodžio 6 - 7 d. Vilniuje, parodų ir kongresų centre „Litexpo" vyko didžiausias nuo Nepriklausomybės atkūrimo Lietuvoje surengtas politinis renginys - Europos saugumo ir bendradarbiavimo organizacijos (ESBO) konferencija. Integruotų telekomunikacijų, IT ir televizijos paslaugų teikėja, AB TEO LT ir Lietuvos užsienio reikalų ministerija pasirašė 1,7 mln. Lt vertės sutartį dėl paslaugų tiekimo jos metu. Bendrovė kompiuterinės bei biuro įrangos parengimo ir priežiūros paslaugų teikimui pasirinko partnerę REO Investment. Džiaugiamės, jog galėjome panaudoti kitų reikšmingų renginių metu įgytą patirtį ir prisidėti prie šio projekto įgyvendinimo, įrengdami apie 500 kompiuterinių darbo vietų, paruošdami darbui per 220 spausdintuvų, 25 didelės spartos kopijavimo aparatus.
|
|
MEDSYSTEM
Įgyvendinimo laikotarpis: 2011 m.
Suteiktos paslaugos: Pagalba diegiant tinklinių monitorių sistemą.
Sprendimo privalumai: Kartu su informacinių technologijų ir telekomunikacinių sprendimų bendrove Medsystem medicinos klinikose padėjome įdiegti apie 20 tinklinių monitorių sistemą, užtikrinančią ekonomiškesnį ir efektyvesnį darbą medicinos srityje.
|
|
UAB"Technologijų ir inovacijų centras"
Įgyvendinimo
laikotarpis: 2012 m. gegužės mėn. – 2013 m. gegužės mėn.
Suteiktos
paslaugos: Kompiuterių ir periferinės įrangos dalies tiekimas.
UAB Technologijų ir inovacijų centras yra viena didžiausių
Lietuvoje ITT bendrovių, teikianti IT ir telekomunikacijų paslaugas elektros
energetikos sektoriaus bendrovėms bei komerciniams klientams. Pasirašę metinio
tiekimo sutartį, esame įsipareigoję tiekti kokybiškus produktus naujoms darbo
vietoms bei modernizuojant senas.
|
|
2012 FIBA Europe U16, U17 and U18 Championship
Įgyvendinimo laikotarpis: 2012 m. birželio mėn.
29 d. – 2012 m. rugpjūčio mėn. 19d.
Suteiktos paslaugos: Kompleksinė kompiuterinės
ir organizacinės technikos nuoma bei priežiūra.
Vilniuje, Kaune ir Panevėžyje esančiose
krepšinio arenose įdiegti kompiuteriniai vidaus tinklai. Nuomota ir prižiūrėta
IT technika: nešiojami kompiuteriai, greitaeigiai spalviniai daugiafunkciniai
įrenginiai, faksimiliniai aparatai, televizoriai. Užtikrintas bevielis ryšys
arenose. Teikiamoms IT paslaugoms buvo garantuotas atitikimas FIBA Europe keliamiems reikalavimams.
|
|
UAB “Premium OilS”
Įgyvendinimo
laikotarpis: 2012 m. lapkričio mėn.
Suteiktos
paslaugos: Monitoringo sistemos, svarstyklių bei fasavimo įrenginių tiekimas.
Apie projektą: Alytaus miesto Pramonės parke,
esančiame senajame Pramonės rajone, pastatyta, įrengta ir veiklą pradedanti
kokosų aliejaus gamykla. Mūsų įmonė pateikė įrangą ir įrengimus, atitinkančius
kliento poreikius bei reikalavimus. Džiaugiamės įkurtomis naujomis darbo
vietomis.
|
|
Lietuvos energetikos institutas
Įgyvendinimo
laikotarpis: 2012 m. lapkričio mėn.
Suteiktos paslaugos:
Specializuotos priemonės MATLAB programai.
Apie projektą: Universalus matematinis programų
paketas reikalingas dėl dalies jo specializuotų matematinio modeliavimo
priemonių. Jis aktualus moksliniams tyrimams, nes turi didelę
biblioteką specializuotų priemonių įvairaus pobūdžio matematinių modelių
sudarymui ir jų analitiniam tyrimui. Šio paketo atskiros dalys panaudojamos
sudėtingų energetikos sistemų imitacinių modelių vertifikacijai ir validacijai.
|
|
EUROPOS VYRŲ KREPŠINIO ČEMPIONATAS
Įgyvendinimo laikotarpis: 2011 m. rugsėjo mėn. 1 - 11 d.
Suteiktos paslaugos: Kompiuterinės ir biuro technikos pritaikymas, nuoma ir priežiūra čempionato arenose.
Sprendimo privalumai: Didžiulį susidomėjimą bei ažiotažą Lietuvoje ir kitose šalyse sukėlęs Europos vyrų krepšinio čempionatas leido REO Investment komandai pademonstruoti aukščiausią operatyvumo ir profesionalumo lygį.
Integruotų telekomunikacijų, IT ir televizijos paslaugų teikėjai TEO LT, AB pasirašius 3,7 mln. Lt vertės sutartį dėl dubliuoto šviesolaidinio interneto ryšio įrengimo Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio ir Alytaus krepšinio arenose, bendrovė biuro įrangai teikti pasirinko REO Investment, o kompiuterių tinklų diegimo darbams atlikti - bendrovę Elsis IT. Projekto įgyvendinimo metu čempionato organizatoriams ir žurnalistams buvo įrengta daugiau kaip 3 000 kompiuterizuotų darbo vietų.
Džiaugiamės, kad mūsų darbuotojai specifinę ilgametę patirtį IT srityje galėjo pritaikyti užtikrindami kokybišką ir greitą kliento poreikių įgyvendinimą. Dėl aptarnaujamo projekto dinamiškumo mūsų specialistai dirbo pagal kruopščiai suplanuotą nuolatinę ir greito reagavimo strategiją - Lietuvos arenose, kuriose vyko Europos vyrų krepšinio čempionato varžybos ir transliacijos, teikėme bei prižiūrėjome kompiuterinę bei biuro techniką. Renginių metu eksploatuota apie 250 kompiuterių, apie 130 televizorių ir monitorių, beveik 50 daugiafunkcinių spausdintuvų - kopijavimo aparatų.
|
|
AB „FREDA"
Įgyvendinimo laikotarpis: 2011 m.
Suteiktos paslaugos: Tinklinių monitorių sistemos pritaikymas ir integravimas gamybos pakavimo linijoje bei papildomi darbai.
Sprendimo privalumai: Moderni tinklinių monitorių sistema sėkmingai Lietuvoje pritaikyta ir integruota į aktyvų pramoninės gamybos procesą vykdančioje įmonėje pirmą kartą buvo 2011 metais. AB Freda baldų pramonės bendrovėje mūsų specialistai, išanalizavę specifinius kliento poreikius ir galimybes, suprojektavo, sudiegė ir paruošė naudojimui 30 tinklinių monitorių sistemą, palengvinančią gamybos procesą ir padedančią įmonei orientuotis į maksimalų produktyvumą. Mūsų specialistams gamybos pakavimo linijoje atlikus technologijų modernizavimą vienas serveris aptarnauja iki 30 tinklinių monitorių, naudojamų kaip informaciniai stendai. Siekiant diegiamas technologijas kuo tiksliau pritaikyti prie kliento poreikių, įdiegta sistema, leidžianti kiekviename monitoriuje rodyti skirtingą informaciją, o informaciniai stendai valdomi iš pakavimo linijos operatoriaus kompiuterio.
AB Freda įrengta tinklinių monitorių sistema, lyginant su tradiciniais kompiuteriais, yra kur kas ekonomiškesnė - jos įrengimas kainuoja ženkliai mažiau nei paprastų kompiuterių pritaikymas. Taip pat išvengiama dėl kompiuterių atsirandančio dulkių pagausėjimo, elektros kiekio ir temperatūros aukščio svyravimo. Kartu sutaupomos ir elektros energijos sąnaudos, sumažėja elektromagnetinis spinduliavimas, gamybos vietoje atlaisvėja daugiau erdvės. Atsiradusias technines kliūtis tinklinių monitorių sistemoje pašalinti daug lengviau nei naudojant tradicinius kompiuterius, nes monitoriaus pakeitimas užtrunka vos kelias minutes, nereikalauja buvusių duomenų grąžinimo. Taigi ir gamybos linija dėl tokių kliūčių nesustos ilgam laikui.
|
|
LIETUVOS ENERGETIKOS INSTITUTAS, SANTAKOS SLĖNIS
Įgyvendinimo laikotarpis: 2011 m.
Suteiktos paslaugos: Specializuotos programinės įrangos pritaikymas ir įdiegimas.
Sprendimo privalumai: Studijų ir verslo centre Santakos Slėnis įdiegėme specializuotą programinę įrangą, skirtą moksliniams tyrimams atlikti. Į inovacijas ir patikimus sprendimus orientuoti mūsų specialistai išskirtinai šiam projektui glaudžiai bendradarbiavo su užsienio programinės įrangos gamintojais. Lietuvoje ji sėkmingai pritaikyta ir naudojama pirmą kartą.
|
|
KAUNO KAZIO GRINIAUS PAGRINDINĖ MOKYKLA
Įgyvendinimo laikotarpis: 2011 m.
Suteiktos paslaugos: Sukurta 15 kompiuterizuotų darbo vietų moksleiviams, įdiegus tinklinių monitorių sistemą.
Sprendimo privalumai: Pirmąjį tinklinių monitorių įrengimo projektą REO Investment sėkmingai pritaikė pagrindinėje Kazio Griniaus mokykloje Kaune, moksleiviams skirtoje kompiuterių klasėje. Moderni sistema suteikia galimybę kompiuteriais naudotis pažangiu, ekonomiškesniu būdu. 15 monitorių sujungus su vienu kompiuteriu juo naudotis gali 15 vartotojų.
Mūsų specialistų pasiūlytas ir įgyvendintas projektas optimaliai atitiko kliento poreikius, todėl netrukus buvo pastebėti teigiami rezultatai: sumažėjo elektros energijos sąnaudos, darbo vietose atsirado daugiau erdvės. Kartu patalpoje išnyko triukšmas, kurį sukeldavo kompiuteriai, oras tapo gaivesnis, o technikos priežiūra ir administravimas - kur kas paprastesni. Tokios tinklinių monitorių sistemos įrengimas klientui atsiėjo ženkliai mažiau nei būtų kainavę tradicinės kompiuterių klasės su 15 kompiuterių integravimo kaina.
|
|
The Internet Governance Forum
Įgyvendinimo laikotarpis: 2010 m. rugsėjo mėn. 14 - 17 d.
Suteiktos paslaugos: Kompleksinės kompiuterinės ir organizacinės technikos nuoma bei priežiūra.
Apie projektą: TEO LT, AB, Pasauliniame interneto valdymo forume 2010 m. diegusi kompiuterinius tinklus ir užtikrinusi kokybiškus ryšio sprendimus, pasirūpinti projekto įgyvendinimo metu reikalinga kompleksinės kompiuterinės ir organizacinės technikos nuoma bei priežiūra pasirinko REO Investment.
Džiaugiamės, jog pasirūpindami pasaulinio masto forumo aptarnavimu turėjome galimybę įgyvendinti bene didžiausią 2010 metais Lietuvoje vykdytą trumpalaikės kompiuterinių darbo vietų nuomos projektą. Į parodų ir konferencijų centre „Litexpo" vykusį tarptautinį Interneto valdymo forumą atvyko apie 2 000 dalyvių iš daugiau kaip 100 užsienio šalių. Įsigilinę į individualius poreikius pritaikėme efektyviausiai juos atitinkančių sprendimų kompleksą ir pasirūpinome daugiau kaip 160 kompiuterinių darbo vietų bei jų priežiūros užtikrinimu renginio vietoje. Mūsų specialistai įrengė ir naudojimui pritaikė vieno gamintojo stacionarius bei nešiojamuosius kompiuterius, monitorius, taip pat specializuotą techniką - didelės įstrižainės LCD televizorius, greitaeigius spausdintuvus - kopijavimo aparatus, vaizdo medžiagos transliavimui skirtas plokštes ir kt. Siekdami užtikrinti aukščiausią paslaugų kokybę, viso renginio metu rūpinomės įrangos priežiūra.
|
|
ŠIAULIŲ UNIVERSITETAS
Įgyvendinimo laikotarpis: nuo 2009 m.
Suteiktos paslaugos: Kompiuterinės ir biuro technikos pritaikymas, įdiegimas, priežiūra.
Sprendimo privalumai: Jau kelerius metus Šiaulių Universiteto studentai ir dėstytojai turi galimybę naudotis mūsų specialistų nuolat darbui paruošiamais naujais kompiuteriais bei kitomis technologijomis. Siekdami akademinei bendruomenei užtikrinti efektyviausiai jos darbo rezultatus gerinančius IT sprendimus Šiaulių Universitete, įvairiuose jo fakultetuose darbui paruošėme dešimtis stacionarių ir nešiojamųjų kompiuterių, monitorių, daugiafunkcinių spausdintuvų, projektorių, bendruomenę aprūpinome reikalinga programine įranga. Menų fakulteto kompiuteriuose įdiegėme pažangias garso ir vaizdo redagavimo programines įrangas, o Nuotolinių studijų centre įrengėme serverį. Universiteto kompiuterinę techniką ir programinę įrangą, esant poreikiui, taisome, pasirūpiname kylančiomis problemomis.
|
|
VŠĮ VALSTYBĖS IR SAVIVALDYBIŲ TARNAUTOJŲ MOKYMO CENTRAS „DAINAVA"
Įgyvendinimo laikotarpis: 2008 m. ruduo - 2010 m. ruduo.
Suteiktos paslaugos: Garso ir vaizdo sistemų integravimas mokymo salėse, darbo vietų kompiuterizavimas ir automatizuota technologijų valdymo sistema, periferinės įrangos pritaikymas.
Sprendimo privalumai: Siekdami užtikrinti galimybę Všį Dainava rengti efektyviausius mokymus naudojantis pažangiomis vaizdo, garso bei kompiuterinėmis technologijomis, išanalizavome kliento poreikius ir pasiūlėme optimaliausią paslaugų ir prekių kompleksą. Šio vieno didžiausio REO Investment projekto įgyvendinimo metu visose mokymų salėse įrengėme garso ir vaizdo sistemas, naudojimui paruošėme motorizuotų projektorių ekranus, bevielio interneto sistemą, kompiuterizavome visas darbo vietas ir parengėme naudojimui serverį su duomenų saugykla bei pritaikėme periferinę įrangą. Visą technologijų sistemą, apimančią vaizdo, garso ir apšvietimo įrangą, automatizavome, o jos valdymą įdiegėme viename valdymo pulte. Mokymų centro salėse taip pat buvo įrengti oro kondicionieriai, sumontuoti stalai, kėdės, kiti baldai. Didžiojoje salėje įrengtas 8 metrų pločio ir 5 metrų aukščio motorizuotas ekranas, naudojamas svarbių pristatymų, renginių metu.
|
|